Tipărire

În vizită la Hotel Hilton Garden Inn Bucharest Airport


Facultatea de Științe Economice și-a propus ca în anul 2024 să desfășoare mai multe activități practice. Astfel, la începutul anului studenții de la Specializarea Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor au fost în vizită la Hotel Hilton Garden Inn Bucharest Airport împreună cu doamnele profesoare Georgeta Bărbulescu și Mihaela Marcu.

Acest hotel a fost deschis în septembrie 2019, este amplasat în proximitatea Aeroportului Internațional Henri Coandă și este un hotel de tranzit care oferă servicii complete (restaurant, săli de conferințe, sală de fitness, zonă cu mașini de splălat și uscătoare de rufe etc.) turiștilor români și străini care îi trec pragul.

Hilton Garden Inn Bucharest Airport este o proprietate a firmei Apex Alliance și este administrat în sistem franciză.

În cadrul vizitei am descoperit că este un hotel în care se desfășoară multe activități, sălile de conferințe erau ocupate de companiile din domeniul aerian care organizau în cadrul hotelului diverse conferințe, seminarii și întâlniri, iar restaurantul era ocupat de turiștii care serveau micul dejun.

Recepția hotelului este destul de aglomerată pentru că sunt clienți care petrec câteva ore în hotel între două zboruri, toate procedurile trebuie să fie realizate rapid de angajații din acest departament, durata medie pentru un check-in fiind de 3-4 minute.

 

 

 Un aspect care ne-a surprins plăcut a fost faptul că o echipă tânără formată din 55 de angajați români gestionează cele 218 spații de cazare ale hotelului, respectiv 274 de paturi.

Camerele hotelului au un design plăcut, sunt dotate cu geamuri speciale care asigură o izolare fonică foarte bună și nu se aude zgomotul produs de avioanele care aterizează/decolează de la aeroport, iar curățenia este realizată zilnic conform procedurilor și standardelor hotelului.



 

 

 

 

 

 

 

Restaurantul hotelului este primitor, cuprinde o zonă de bufet - utilă pentru micul dejun și pentru evenimentele cu meniu tip bufet, zonă de servit masa, barul și în spațiul exterior este amenajată o terasă pentru clienți.



Ce am învățat noi?

- activitatea într-un hotel se bazează pe comunicare (angajații Hilton Garden Inn Bucharest Airport comunică în permanență prin telefon, Whatsapp, e-mail, Opera);


- munca într-un hotel presupune interacțiune cu oameni din diverse țări și dacă vrei să lucrezi într-un hotel ar cam trebui să cunoști 1-2 limbi străine;


- atunci când lucrezi într-un hotel faci parte dintr-o echipă și ești apreciat/recompensat pentru rezultatele obținute (de exemplu, angajații Hilton Garden Inn Bucharest Airport beneficiază de o masă caldă la locul de muncă, pot să consume preparate de la restaurant la un preț redus, beneficiază de facilități dacă se cazează la un hotel din grup etc.);


- instruirea permanentă este un aspect important în domeniul hotelier (angajații hotelului au acces la cursuri online pentru a fi în permanență la curent cu tendințele în domeniu);


- Managerul/Superiorul lucrează cu și pentru oameni, este membru al echipei. Doamna Daniela Anastasescu, Managerul Hilton Garden Inn Bucharest Airport, a venit să ne cunoască, ne-a răspuns la toate întrebările, ne-a povestit despre experiența profesională și și-a arătat disponibilitatea să colaboreze cu noi. De asemenea, doamna Mihaela Șelaru, Șef Recepție Hilton Garden Inn Bucharest Airport, ne-a ghidat vizita în hotel, ne-a explicat procedurile specifice diverselor departamente din hotel, ne-a vorbit despre munca în echipă și despre proiectele în care este implicat hotelul.


A fost o experiență utilă pentru studenții de la ECTS, am plecat cu toții plăcut surprinși de modul în care este organizat și funcționează acest hotel.

Vizita la Hilton Garden Inn Bucharest Airport a fost organizată cu ajutorul domnului Bogdan Nicolae, student la ECTS ZI - Anul 3 și Assistant Front Office Manager la acest hotel, și îi mulțumim pe această cale pentru tot sprijinul acordat. De asemenea, mulțumim doamnei Anastasescu și doamnei Șelaru pentru că ne-au primit în vizită și pentru modul în care au organizat vizitarea hotelului.

Foto: studenți ECTS ZI și ID - Anul 3 (Promoția 2021-2024)




 
 

Ştiri şi evenimente