Rezultate Sesiunea de Comunicări Ştiinţifice a Studenţilor, 12 Mai 2022
Ediţia a XIII-a a Sesiunii de Comunicări Ştiinţifice a Studenţilor de la Facultatea de Ştiinţe Economice a avut loc joi, 12 mai, în Sala de Conferințe a Universității Hyperion.
În cadrul evenimentului au fost prezentate 18 lucrări legate de marketing, mediul online, strategii de piață, statistică și managementului riscului. Studenții participanți ne-au surprins plăcut și în acest an, au prezent teme actuale și bine documentate.
Cele mai apreciate lucrări prezentate în cadrul evenimentului au fost următoarele:
• Locul I - Liviu Lungu, Afaceri Internaţionale, ANUL I
- Comportamentul consumatorului online în perioada pandemiei COVID-19 în diferite țări UE-27
- Impactul COVID-19 asupra tinerilor NEET din UE-27
• Locul II - Ionuţ Rădulescu-Stroe, Management, ANUL I - Poziţionarea produselor pe piaţǎ. Colaborare Omega + Swatch
• Locul III - Maria Cârnici, Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor, ANUL I - Metode de promovare în mediul online. Studiu de caz: Salomon România
• Menţiune – Mariana Caleniuc (Carp), Cristina Bratu (Mone), Finațe Bănci, ANUL II - Managementul riscului operațional în instituțiile de credit
• Menţiune - Pirina Rotaru (Marin), Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor, ANUL I - Importanța social media în promovarea produselor. Studiu de caz: Kylie Jenner Cosmetics
• Menţiune - Senora Mihaela Tecuceanu, Management, ANUL I - Analiza pieței cafelei
• Menţiune - Adriana – Daniela Manole (Bauer), Contabilitate și Informatică de Gestiune, ANUL I - Promovarea Lacului UHS MAXX AIR cu uscare la aer pe piața din România
Mulţumim pe această cale studenţilor de la Facultatea de Ştiinţe Economice care s-au implicat în desfăşurarea acestui eveniment şi cadrelor didactice pentru organizarea evenimentului, îndrumarea studenţilor şi jurizarea lucrărilor.
Vă aşteptăm cu drag la ediţia din 2023!